marți, 18 octombrie 2011

Pe urmele lui Brumarel

S-a facut destul de frig afara. Ba e innorat, ba e soare, dar frigul oricum ne caleste oasele. La tara oamenii mai strang ce a mai ramas din recolte, pregatesc gradinile pentru iarna, incearca sobele.
Eu nu sunt la tara si nu ma pot bucura de asa activitati binecuvantate. Pun mana pe mouse si ma uit la ce mai fac decoratorii pe site-urile din afara. Mai am si eu idei nu zic...dar tot mai vad ceva nou si iar ma mir: cum de nu mi-a dat prin cap asa ceva?

Spre exemplu am vazut pernuta de mai sus pe un blog ( nu mai stiu din pacate care, daca il gasesc bag linkul) si am stat minute in sir sa ma holbez la ea.
 Pana una alta am facut o pernuta personalizata inspirata din cea de mai sus.

e o pernuta dreptunghiulara, tare buna pentru gat :)

frumoase modele. Cum sa nu te bucuri ca exista internetu` cand te inspiri din imaginatia altei culturi?

P.S. Mi-ar placea sa fac taburetul "flu-flu" pe care e laptopul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
home made design - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.