joi, 20 octombrie 2011

Admiram, invatam, executam.

Ce poti sa faci cand vrei sa iesi afara si iti ingheata nasul? Intri inapoi la cald. O fi soare, o fi frumos, dar totusi -3 grade e un pic prea mult pentru mine. ma fatai prin casa, ma mangai pe burtica si cant "bebelunu` bebeluuun, bebelunu` bebeluuun..." promit sa invat un cantecel mai educativ si cu mai multe cuvinte, am tot amanat treaba asta.
Aseara inainte de somn am zis sa ii spun o poveste, ca asa e frumos. Tot ce am gasit in memoria mea (mai putin sadic dacat capra cu trei iezi sau scufita rosie) a fost povestea cu Gogoasa. Cum fuge ea de la baba si mosneag si se intalneste in padure cu mai multe animalute si le canta. In final si pe asta o pacaleste vulpea si o mananca...dar macar e vorba de o gogoasa...cred ca o sa mai caut povesti!

Revenind la caldurica din casa si internetul plin de minunatii, am admirat si colectat cateva idei de pernute crosetate. Imi plac atat de mult. Cand o sa avem casuta noastra o sa fie plina de textile: covorase, sarpetute, fete de masa, paturici si bineinteles pernute, unele mai mici, unele mai mari gen taburet.
despre astea vorbeam:











comori la casa omului, nu alta !!!

Mi-am spus ca urmatoarea pe lista e poza nr 7, adica pernuta cu melcisori.
Pana atunci am invatat un model pe care o sa-l folosesc la paturica lui Bebelun, inca nu m-am hotarat la culori, parca nu m-as duce numai spre albastru. Mai vad .
Momentan mi-am antrenat mana pe modelul ales, doar ca am facut o pernuta crosetata. Mi-a placut mult cum a iesit.
Modelul l-am luat de aici
rezultatul...



Astazi inca nu am nimic in plan. M-am apucat sa imi fac o rochita cu burtica si cred ca o sa brodez la ea. Cand oi termina-o nu stiu, dar incet incet avansam.
Frumoase mai sunt zilele de toamna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
home made design - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.