duminică, 21 aprilie 2013

Ati auzit de Rag Quilt?


   A trecut ceva vreme, nu? Poate si putin mai mult. Imediat un an de la ultima postare. Asta nu inseamna ca nu am facut nimic, inseamna ca m-am ocupat de flacaul meu care, printre altele, mi-a "mancat" aparatul de fotografiat si nu pot poza nimic. Nu mai am nici telefon in momentul de fata. Dat de pamant ca sa vedem cat rezista. Nu a rezistat prea mult.

  Ce-am facut mai exact? Am experimentat, de la huse de scaun pt bebe, broderie mexicana, globuri de craciun, mei-tai de iarna, papucei Tikki.... si nu am pozat nimic...

   Ok. Trecand peste asta, vreau sa va spun ca m-a lovit tare, dar tare de tot o noua pasiune: Rag Quilt-uri.
Ce sunt? Niste paturici mortale. Si pentru bebici, si pentru noi mai mari. Imi plac mai ales cele plusate, sau mai pe international - minky cuddle fabric http://www.shannonfabrics.com/img-border0-srcicons8x8pngnbspkozy-cuddle-collection-c-915.html?zenid=0dd2e662c7e1ec5f4356cab4ff494236

mai jos trec in revista cateva poze gasit pe net, care mi-au topit inima













Despre asta este vorba. Dragut nu? 
Cred ca stiu care este urmatoarea provocare :)
O zi insorita de primavara sa aveti!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
home made design - Blogger Templates, - by Templates para novo blogger Displayed on lasik Singapore eye clinic.